Mariestad BoIS har gjort klart med ännu en kontraktsförlängning. Anton Blomberg har skrivit på ett nytt kontrakt och blir kvar i klubben även nästa säsong.
Blomberg stod för 44 poäng på 38 matcher under den gångna säsongen och gjorde flest mål samt flest poäng av alla backar i Hockeyettan. Ett glädjande besked för Mariestad inför nästa säsong.